Gündüz Gece

ftğrf


(Sahilde bir bank, etrafta ışık yok, bankta oturan iki kişi ve deniz)
Demir : Bir gün bu noktaya geleceğini biliyordun. Bile bile devam ettin ...
Burcu : Düşünemiyor insan. Düşünmüyor.
Demir :  ...
Burcu : Susma öyle, bir şey söyle.
Demir : Ne diyeyim?
Burcu : (Ağlamaklı) Demir!
Demir : Ne Demir! Demir ne! Bana Demir deme!
Burcu : N'olur!
(Kalkar, deniz kıyısına ilerler, durur.)
Demir : Bir daha sakın bana ne olur deme! O kadar çok şey olur ki! Yine gözlerindeki saflığa kaptırırım kendimi, yine inanırım onca yalana yine yeniden ve tekrar tekrar! Ne mi olur? Çok şey olur Burcu. Bir daha bana ne olur diye sorma! Çok şey oldu!
(Yürümeye başlar. Koşar gibi ilerler.Burcu'yu geride bırakır)

(Mekan otel lobisi, bekleme koltuklarından oturmaktadırlar. Aykut ortama yeni katılır.)
Aykut : Naber millet. N'apıyoruz bu gece? Demir nerede?
İlayda : Bilmiyorum "ufak bir işim var" dedi, çıktı. Gideli de oldu biraz.Gelmesi lazım bu aralar.
Doğu : (Alaycı) Kraliçemiz saatlerdir prensinin gelmesini bekliyorlar.
İlayda : En azından beklediğim bir prens, senin gibi kurbağa değil.
Aykut : (Gülümseyerek) Sen kaşındın panpa.
(Demir otelin kapısından girer.)
Doğu : Hah, beyimizde geldiler. Gözünüz aydın hanımefendi.
İlayda : Aman be, zevzek başka işin yok mu senin. (seslenir) Demir! Demir! burdayız.
Demir : N'aber millet?
Aykut : N'apıyoruz bu gece?
Demir : Yorgunum pek dışarı çıkacak durumda değilim. Siz takılın.
İlayda : Olmaz öyle ama senin mutlaka gelmen lazım, Biliyorsun şekerim sensiz olmaz.
Demir : Yorgunum, bu gece beni mazur görün.
İlayda : Demir! N'olur!
Demir : Sakın bir daha bana n'olur deme!
İlayda : Ne oluyor? Neye kızdın şimdi?
Demir : Özür dilerim. Çok yorgunum siz takılın olur mu ?
İlayda : (sinirle) İyi tamam. Ne yapıyorsan yap! Ara uyandığında tamam mı!
Demir : Ararım. Hadi görüşürüz ben odama çıkıyorum.

(Arkası yarın...)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ruh Orospusu

DELİYİM BEN YOKSA DEĞİLMİYİM

Yeter Artık