Gündüz Gece 3

(mekan bir birahanedir)
Demir:(iç çeker ve birasından bir yudum alır; kendikendine) Yaa sen gideli ne kadar oldu hatırlamıyorum bile.

(daha arka masaların birinde demiri görmeden)
Burcu:Keşke o gün gitmeseydim ne kadar oldu bilmiyorum.

Demir:Keşke şuan burada olsan.

Burcu:Buralardasın sanki kokun geliyor burnuma (çevresine boş boş bakar) keşke bu koku sahi olsaydı fakat anlıyorumki hala senin hayalin.

Demir:Nerdesin, kimlesin keşke bilebilsem.

Burcu:Acaba evlendin mi yoksa bu şehirde sırf ben varım diye terk mi ettin keşke bilebilsem.

Demir: Keşke...

Burcu:Senin hakkında bu kadar bilgisiz kalmaktan nefret ediyorum.

Demir:seni ben hala çok seviyorum.

Burcu: O İlayda denen şeytan hala yakanda değilmi.

Demir:Yokluğunu başka bedenler bastırmıyor.

Burcu:Ferit keşke hala Demire ait olduğumu bilsen.

Demir: Keşke...

Burcu:Keşkelere sığınmaktan nefret ediyorum.

Demir:Bana ne olur de!(ağlamaklı) Ne olur!

Burcu:(ağlamaklı) Sana yalan söylemekdi belkide en büyük hatam yada yalanların arkasına sığınıp beni koruduklarını zannetmek.

Demir:Hatalıydın sevgilim benim olduğum kadar.

Burcu:Evet hatalıydım. Ve yalancıydım senin bana yalancı olduğun kadar.

Demir:Ne değişti şimdi.Daha büyük yalanların kölesi oldum ve azad edilmeyeceğim biliyorum.

Burcu: Ama artık bu hiçbirşeyi değiştirmez(der ve birasını yarım bırakıp mekanı terkeder)

Demir:Kokun hala burnumda sanki burdaymışsın gibi(der ve birasını bitirip mekanda sızar)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ruh Orospusu

DELİYİM BEN YOKSA DEĞİLMİYİM

Yeter Artık