Gündüz Gece 4

(Kafede oturmaktadır. Telaşlıdır. etrafa bakınmaktadır. Hamit gelir.)
Hamit : Merhaba
Burcu : (Sinirli) Ne istiyorsun yine!
Hamit : Dur sinirlenme hemen, sadece anlaşmamıza uymadığına dair haberler alıyorum.
Burcu : Ne saçmalıyorsun! Dediklerini harfiyen yaptım ya!
Hamit : Geçenlerde sahilde birlikte otururken görülmüşsünüz. Neden bir araya geldiniz? Görüşmeyeceğin konusunda anlaşmıştık.
Burcu : (Şaşırarak) O mu ? Eee... Şey... Sadece son bir kez benimle konuşmak istemiş.
Hamit : Ne konuştunuz?
Burcu : (üzülerek)Beni nasıl yüz üstü bıraktın diye söylendi durdu.
Hamit : Sen ne dedin.
Burcu : (Ağlamaklı) Bir şey diyemedim. Sonra da kalktı gitti zaten.
Hamit : İyi bakalım. Biliyorsun bunu ikinizin de iyiliği için yapıyorsun. Duygularına yenilme. Bir daha ararsa da bana haber ver. Bak sakın unutma.
Burcu : Tamam be! Artık konuşmak istemiyorum, lütfen gider misin (ağlamaklı)
Hamit : Tamam. Bana kızma ama ben sadece ikinizin de iyiliğini düşünüyorum. Şimdi gidiyorum. Herhangi bir ihtiyacın olursa ara. Mevzu ne ise hallederiz.
Burcu : Senden hiçbir şey istemiyorum. Bundan sonra bir daha karşıma çıkma yeter!
Hamit : Tamam. Sen sözünü tutarsan bende sözümü tutarım. Anlaştık mı ?
Burcu : Defol!
Hamit : Bir daha görüşmek zorunda kalmayız umarım kendine iyi bak.
Burcu : [ Nedir bu benim çektiğim. Sevdiğimden ayrıyım ve bunun sebebi benim nasıl bir sınavdır bu Allah'ım!]




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ruh Orospusu

DELİYİM BEN YOKSA DEĞİLMİYİM

Yeter Artık