Sevmek Suç Mu Abi ?

( Mekan birahane, etrafta bira bardaklarının birbirine tokuşturduğunda çıkan sesler eşliğinde incesaz - çok aşığın var diyorlar şarkısı çalmaktadır. O sırada bir masada)

Arif : (Ağlamaklı, gözleri dolarak) Abi ben nerde yanlış yaptım! Anlat abi susma öyle salaksın de seninle dalga geçti de ama susma abi (Ağlar)
Ahmet : Yok oğlum olur mu öyle şey. Niye salak olasın sen sevdin sadece bunda salaklık yok.
Arif : Evet sadece sevdim abi hemde çok sevdim.
Ahmet : Oğlum bu kadar kaptırma kendini demiştim ben sana niye abinin sözünü dinlemedin. Ah Arif ah...
Arif : Abi dur! deme bişey ! Seni çiğnediğimden anlamadığımdan değil (ellerini göğsüne vurarak) şu içim varya söz geçiremedim abi (sesi boğulur, ağlamaktadır, yutkunur)
Ahmet : O seni sevdi mi!? Yok. Ne diye yıpratıyorsun kendini ha, niye be koçum...
Arif : Sevmek suç mu abi ? Suç mu ...
Ahmet : sevmek suç olur mu hiç koçum. Sevmek en gurur duyulası duygudur niye suç olsun ama işte hak etmeyene olmasa keşke, bak ne hallere düşürüyor insanı gördün mü? Bak oğlum seveceksin ama kendin için seveceksin. Bu zamanda sen onu seviyorsun diye sevmezler seni, verdiğin değeri anlarsa bu bana değer veriyor diye sevinmez kullanırlar onu. Sevmek suç değil tabi ama bunları görmemek suç...
Arif : Nasıl göreyim be abi, neler yapmış burnumun dibinde haberim olmamış baksana...
Ahmet : Bakmakla görmek arasında fark var işte, sen bakıyordun görmemezlikten geliyordun için sana diyordu "bak bu yanlış birşeyler yapıyor" diye ama sen onu dinlemiyordun bakıyordun ama görmek istemiyordum.
Arif : O hiç mi bakmamış gözlerime? Hiç mi görmemiş gözlerimde ona yanan sevdayı abi.
Ahmet : Görmezler Arifim, sende onun gözlerine baktığında içten içe sana salak muamelesi yaptığını görüyordun ama görmemezlikten geliyordun değil mi? anlıyordun aklından neler geçiyor ama susturuyordun o manasız iç sesini değil mi? İşte o da öyle yapıyor anlıyor ne kadar sevdiğini varsa vicdanı sesleniyor ama o yokmuş gibi davranıyor.
Arif : Eee ne kaldı abi ölelim hepimiz, ölelim anasını satayım!!!! Bu kadar kahpeleştiyse dünya alem olmuşsa orospu yakalım abi kendimizi (Hüngür hüngür ağlamaya başlar)
Ahmet : Ah Arifim ne delikanlılar yandı da alevi görülmeden, yanıyorsun ya işte yetmez mi hadi kalk eve götüreyim seni...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ruh Orospusu

makineleşen insanlık