İlahi Komedi

1 yorum
(Kıyamet kopmuştur. Herkes sırasını beklemektedir. Zeus, Athena, Phoseidon ve diğer Olympos tanrıları oturmaktadır.)
Yunan : (nefes nefese) Zeus! Zeus sonunda buldum seni. Kıyamet kopmuş sana ölene kadar taptım, ibadetimi hiç aksatmadım kurtar beni.
Zeus : Sen yedin mi o mevzuyu (Gülümser).
Yunan : (Şaşırır) Nasıl?
Zeus : Sen hiç mi mitoloji okumadın? Karım Hera'dan korktuğumdan bir erkekle ilişkiye girmek için onu ineğe çevirip öyle ilişkiye girdiğim bir mit var biliyor musun? 
Yunan : Evet biliyorum, bir tane kadını da çiçeğe çevirmiştin.
Zeus : Hah işte, ulen bu kadar saçma bir iş yaptığımı düşünüyorsan tanrı olabileceğimi nasıl düşündün. Mal mısın sen? (Tanrılar hep birlikte gülüşürler.)
Yunan : Ne yani hepsi yalan mıydı? Biz ne yapacağız?
Athena : Zeus'un dürttüğü ilk inek değilsin.
(Hep birlikte kahkaha atarlar).
Phoseidon : Senin durumun yine iyi, burada cehennemi üstüne kurdukları adam var.
Athena : Kimmiş?
Phoseidon : Henüz net bir bilgi yok. Onca yıl sahte tanrılık yaptın cehennemi kendi üstüne yapamdın mı?
Zeus : Saçmalama, bende bilmiyordum ki böle bir şey olduğunu. Hem ben bu hıyarların uydurmasıyım. Anlata anlata beni de inandırdılar bu inekler.
Yunan : Allah belanızı versin! (şaşırarak) Allah mı? O ne ki?
Zeus : Bilmem Allah söyletti herhalde. Bak bende dedim.
(kenardan sahneye minibüs şöförü girer.)
Şoför : Cehennem bir-ki, cehennem bir-ki, haydi haydi.
Zeus : İlk sıra benimdir herhalde.
Şoför : (engelleyerek) Hop Zeus sıranı bekle, senden önce Türk siyasi tarihi var hepsini yerleştirelim.
Phosedion : Nasıl yani? Onca zaman tanrılık iddia ettik bizden ön sıradalar mı?
Şoför : Böbürlenme Phoseidon senden günahkar siyasiler var. ( Kahkaha Atar.)
(Minibüsten ses gelir.)
Sütliman : Binanaleyh ne zaman kalakacağız yahu.
Serbülent : Rahşaaaannnn nerdesin rahşşaaaann.
Nizamettin : Onlara oy verenler cehennemliktir.
Sütliman : Bu zaten cehennem dolmuşu binnaleyh bizde cehenneme gidiyoruz.
Nizamettin : Sen gidebilirsin bizim yolumuz başka.
Serbülent : Efenim, ıııı bindiğimiz dolmuş ıııı cehennem dolmuşu sayın "Z", ıııı durum vahim sanıyorum.
Sütliman : Gidiyorsak gidiyoruzdur binanaleyh.
Tandu : Allah'ı size emanet ediyorum
Sütliman : Fakir vardı, Paramız vardı. Biz mi sevap işlemedik.
Şoför : Tamam patlamayın kalkıyoruz şimdi. Hadi hadi geçin bakayım yunan tanrıları (gülerek)
Şoför : Cehennem bir-ki cehennem bir-ki cehennem bir-ki kalkıyooooorrrr...
Dayip : Beni de bekleyin, Geliyorum. Bi daha geliyorum.
Şoför : Siz şeref konuğusunuz buyrun, üstünüzde baya bir vebal var öne geçin buyrun.




Paylaşmak Güzeldir!!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

1 Response to İlahi Komedi

31 Ağustos 2011 18:12

ben bu senaryoyu bi yerden hatırlıyorum

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...