napolyonun parası, romeonun aşkı yahut insanın 2 gram aklı

(bir cafe ortamında birkaç arkadaş çaylarını yudumlarken muhabbet ederler.)
Mehmet:Yok arkadaş!Ah bu aşk var ya aldı beni benden çok mutluyum.Seviyorum...
Asım:Aşkmış.Yemişim aşk oğlum dünyanın en büyük mutluluğu paradır.Paran olmasın bakayım o hatunlar bırakmıyor mu seni.Aşk karın doyurmaz kardeş.
Melis:Mehmet çok romantiksin, Asım sende haklısın aslında.
Asım:Aha!Demedim mi ben; para abi işte.
Mehmet:Katılmıyorum , param olmasın sevgi , aşk olsun bana yeter.
Melis:Keşke her erkek senin gibi olsa.
(melis bu arada garson çağırır ve sipariş veriş siparişler geldikten sonra)
Asım:(şaşırarak)Ohaaa!kızım bu kadar şey yenir mi?
Melis:Yediğimde gözün var dimi.
Mehmet:(masum bir sesle)Bırak asım yesin güzel kız.Hem aşka inanıp hem güzel olan herkesin hakkıdır bu.
Melis:Çok haklısın.Şeyyy yani gerçekten mi?
Asım:(sesini kısarak)Yesin bakalım.
Melis:Eee asım sen aşksız yaşayabiliyor musun yoksa para gerçek mutluluğu veriyor mu kesin veriyordur dimi.
Asım:Tabi ki veriyor istediğin her şeyi yapıyorsun.
Melis:Yani şimdi istesen şuranın tüm hesabını ödeyip gidersin öyle mi?
Asım:(yutkunur)tabi tabi.
Mehmet:Melis ya bırak şu paragözü(iştahla)gel dans edelim.
(mehmetle melis dans eder asımsa sinsi sinsi onları izlemektedir.Müzik biter ve otururlar.)
Melis:Mehmet sen ne kadar güzel dans ediyorsun ya uçurdun beni çok hoşuma gitti hep seni kadar güzel dans eden bir erkek arkadaşım olsun istemişimdir.
Mehmet:(böbürlenerek)Sende hiç fena değilsin.
(bu sırada gizlice asım dansçı çağırır, tabi yiyici kızımız meliste garsona seslenmeden durmaz.Bir müddet sonra asımın çağırdığı dansçı gelir.)
Asım:Mehmet sen dans eder yorulursun bende paşalar gibi adam çağırırım o eder.
Melis:DAnsı doayeninden izlemek çok güzel ya.
Asım:Mevzu da bu Melis para,para,para.
(mehmet suspus olur bu sırada melise bir telefon gelir ve gider, sahneye mehmetle asımın ortak arkadaşı cenk girer.)
Cenk:Merhaba beyler nasılsınız.
Mehmet:Ne olsun cenk Melis buradaydı az önce kaçırdın.
Cenk:Bırak ya şunu(dalga geçer gibi) çok da üzüldüm görmedim diye şimdi.
Asım:Para , para , para.
Cenk:Gene sapıttı arkadaş bu.(adisyona bakarak)Ohaa! bu adisyonun hali ne.
Asım:Para , para , para.
Cenk:Asım bu kadar para var mı ki sende.
Asım:Ne kadar ki ya ödenir para, para, para.
Cenk:450 lira da ödenir değil mi?
Mehmet:Ah aşk sen neler.......(duraksar)kaç paraaaa.
Cenk:450 lira koçum bereket versin.
Asım:Ne yedik ki biz.
Cenk:Çok iyi bir halt yediniz.Siz kızı çağırın yesin sizi sizde ona aşk para lafları kesin.Arkadaş bırakın şu en mühim şey aşktı yok paraydı olaylarını şunlara verdiğiniz zaman içersin de kafanıza biraz akıl koysaydınız şimdi hem paranız hemde aşkınız olurdu çekin ceremeyi salak herifler.
(der ve çıkar Mehmet ile Asım da sap gibi kalır.)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ruh Orospusu

DELİYİM BEN YOKSA DEĞİLMİYİM

Yeter Artık