İŞ YERİ Mİ TIMARHANE Mİ

(Mekan temiz bir ofistir.masasının arkasına saklanan çalışansa bilgisayarda uğraşmaktadır.)
Çalışan:Of ya bu nasıl iş arkadaş patron bozuntusu karı kızla uğraşadursun, biz burada onun şirketini kurtaralım.Ha iş arkadaş.
Patron:En değerli çalışanım bana mı seslendin.(alaycı)
Çalışan:Hayır efendim telefonla konuşuyodum.(sesini kısarak)Dalga geçiyor bir de.
Patron:(Çalışanın yanına gelerek)En değerli çalışanım ben çıkıyorum bankaya kadar uğramam lazım beni arayan soran olursa toplantıda de , hadi bakayım çalışsın parmaklar.Hahaha.
Çalışan:(patron gidince)Bankaymış hep aynı yalan karı kız avına gidiyorum desene.Toplantıdaymış diyecekmişim daha kimse inanmıyor zaten senin yüzünden batıyoruz.
Bir ses:Kendini kaybetme , sen görevini yap.
Çalışan:Tövbe bismillah ne oluyor ya o ses neydi.
Bir ses:Bendim gerizekalı besmeleye hacet yok.
Çalışan:(şaşkın ve korkmuş)Sen kimsin.
Bir ses:Kilimcinin köroğlu sanane kim olduğumdan ben senin pak sakallı dedenim.
Çalışan:Dayı bırak Allah aşkına ne istiyorsun korkuttun beni.
Bir ses:Patronun nerede.
Çalışan:Bankaya gitti randevunuz varmıydı.
Bir ses:Ben randevu almam.
Çalışan:Haydi bakalım çattık yine.Dayı ne istiyorsun.
Bir ses:Yemyeşil bahçelerde kuşlarla böceklerle oynamak isterdim.Göğün en üst katına çıkıp bakınmak ister....Öhö Öhö şey yani sen ne istiyorsun.
Çalışan:Nasıl anlamadım.
Bir ses:Anlayacak birşey yok bir yerde bir iyilik yapmışsın bir şey dile de gerçekleştireyim.
Çalışan:Peki bunun için bir cin gelmesi gerekmez miydi neden ak sakallı dede yolladılar.
Bir ses:Bırak şimdi cin lamba olaylarını onlar filmlerde kitaplarda var, bu arada ak değil pak sakallı dede de değil dayı tamam mı canım.
Çalışan:Tamam canı... ehh tamam dayı.
Bir ses:Söyle bakayım şimdi ne istiyorsun.
Çalışan:Benim şu patrona bir şaka yap da biraz işinin başında dursun anca karı kız peşine gidiyor.
Bir ses:Tamam(der ve bir iki hareket yapar birşeyler söyler)Evet patronuna müthiş birşey yaptım rezil rüsva olacak.
Çalışan:Ne yaptın söylesene.
Bir ses:Olmaz git kendin bak heyecanın kaçmasın her zaman ki restoranttadır.
Çalışan:Ben kaçtım o zaman(der ve ceketini alıp çıkar)
(bu sırada pak sakallı dede gülme krizine girer.)
Bir ses:Arkadaş amma salak herifler var bu dünyada ya hemen inandı pak sakallı dede olduğumuza yirmi yıldır bu işi yapıyorum herkes yiyor arkadaş.Yazar bey adımı pak sakallı dede yapsaydın bir ses değil kime diyorum ki buda kafayı yemiş.Neyse çaldırayım necmiyide gelsin yukarı iyi para kaldıracağız buradan.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ruh Orospusu

makineleşen insanlık

Sevmek Suç Mu Abi ?