LEYLA İLE MECNUN ya evlenseydi

(mecnun tarlada işiyle uğraşmaktadır.Domates patlıcan biber falan ekmiş onlarla vakit geçirdikten sonra eve döner ve bir ohh çektikten sonra)
Mecnun:Leyla karıcım bir yorgunluk kahvesi yap da içeyim.
Leyla:Sanki çok bi iş yaptında yoruldun sabahtan beri keyif yapıyorsun şimdi gene keyif.
Mecnun:Tövbe de hatun ne keyifi tarladaydım bu saate kadar.
Leyla:Zaten sen beni hiç anlamıyosun.
Mecnun:La havle ne alaka leyla.
Leyla:Sabahtan beri saçımı süpürge ettim.Evi topladım, çamaşır yıkadım ,bulaşık makinem yok ,nası bi insansın sen sürünüyorum burda.
Mecnun:Hanım başımın etini yedin çamaşır makinesi aldım borç harç bide bulaşık makinesimi çıktı başımıza.Zaten iki kişiyiz evde iki kap kacak için makine mi alınır.borçlar birikti ben ne yapayım.
Leyla:sen beni hiç anlamıyosun.
Mecnun:Neyi anlamıyorum hanım elini vicdanına koy.
Leyla:Sen artık beni sevmiyosun niye senle evlendim ki zaten ne güzel vezirin oğlu vardı ona varaydım şimdi herbişeyim olurdu.
Mecnun:Vay be!!!Senin için çölleri aştım babamı çinedim bir dünya sıkıntıya göğüs gerdim.Şimdi de vezirin oğluna varsaydım diyosun ben sana gönlümü verdim kadın.
Leyla:Gönlünü vereceğine babanın malını alaydın.
Mecnun:E be kadın bari baştan deseydin bu kadar sıkıntıya girmezdim sen de varırdın vezirin oğluna.
Leyla:Demek itiraf ediyosun öylemi beni sevmediğini annemin evine gidiyorum mecnun birdaha yüzümü göremezsin terk ediyorum seni.
Mecnun:Ama leyla sen(darlanarak)Aman be nereye gidersen git adımıza kaç tane yazar kitap yazdı.Ulan biri de çıkıp şu yaşadıklarımı yazaydı bende bu lanet karıyı almayaydım olmazmıydı.Ama anladım arkadaş bu kadınlarla evlenince değişiyolar bir daha evlenirsem ahada iki olsun.

ACAYİP SON

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ruh Orospusu

DELİYİM BEN YOKSA DEĞİLMİYİM

Yeter Artık