makineleşen insanlık

(ağaçsız çorak bir arazide siyah dumanlar ve tiksindirici bir sisin altında dört insan durmaktaydı.)
1.insan:Trııııııın truuuuuun merhaba 215
2.insan:Drınnn merhaba 385. 672 ile 113 nerede acaba?
1.insan:Herhalde siber optik mutluluk makinesinin önünden mutluluk alıyorlardır.
2.insan:Fakat siber optik mutluluk makinesinden mutluluk almak için çok şey vermeleri lazım.
1.insan:Ben o makineye gitmedim sen gitmişmiydin?
2.insan:Evet iki günlük mutluluk için tüm sadakatimi ve güvenimi aldılar benim.
1.insan:Çok pahalıymış.
(bu sırada 3.insan 672 ile 4. insan 113 gelir)
3.insan:(sinirli)Bu lanet dünya neden böyle neden bu sis gökyüzünde,358 neden sırıtıyorsun lanet olsun.trrrııııunt.
4.insan:Sakın aldırış etmeyin.tızzzzzst.mutluluk makinesi kısa devre yaptı mutluluk yerine mutsuzluk aşıladı.
1.insan:Mutsuzluk aşıladı da bu sinir neden?
4.insan:Makine karşılık olarak ondan sakinliğini aldı.
2.insan:Yine iyi sayılır benden daha karlıymış.
3.insan:Sanşlı mı kim ben mi hay böyle şansın çok şanslıyım lanet olası makine kısa devre yaptı bir avuç mutluluk için sakinliğimi verdim ama yinede mutsuzluk aldım lanet olsunnnnnnnnn.
1.insan:Eee 113 sen ne aldın mutluluk makinesinden?
4.insan:Ben mutluluk makinesine daha önce girmiştim.Bu sefer farklı bir makine denedim.
2.insan:Nasıl bir makine?Ne veriyorlar?Sefkat mi, dirayet mi, yoksa erdem mi ya da kesin sevgi veriyolardır?
4.insan:Hayır.Hem hiçbirini veriyorlar hem hepsini.
2.insan:Nasıl yani.
4.insan:Bu makine hiper optik insanlık makinesi, sana insanlık veriyor.
2.insan:Vay be çok geliştirmişler.
1.insan:Peki karşılığında ne alıyorlar.
4.insan:Herşeyini.
1.insan :Herşeyini derken anlamadım ben.
4.insan:umutlarımı , hayallerimi , sevdiklerimi , ömrümü herşeyi.Bana bir günlük insanlık verdiler yarın da ölüm günüm yarın tam bu saatte beni tam buraya gömün bu kalpsiz makineleşen dünyaya.hiçbirinizde ağlamayın arkamdan.Hıh zaten ağlayamazsınız ki onu da aldılar elimizden.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ruh Orospusu

Sevmek Suç Mu Abi ?