GENE Mİ LAN!!!

(Öğrenci evinde iki kafadar içmektedir muhabbet döner dolaşır bizide bulur kızlarıda tabi eee iki kafadar dedikya elbet biride aşıktır)
Burak:Çak be kanka vuralım biranın dibine.
Seçkin:Yere damlatla lan!
Burak:Ben nerden dert yanıyorum sen hala halının derdindesin.
Seçkin:Ananmı yıkıyo lan o halıyı.
Burak:Tamam tamam offf! kanka offf!
Seçkin:Gene ne oldu oğlum!
Burak:Biri var abi.
Seçkin:Gene mi lan!!!
Burak:Bu başka be abi ya.
Seçkin:Bu kacıncı başka.
Burak:Abi öyle böyle değil sabâ rüzgarı sanki.
Seçkin:Lan türkçeci olduğunu belli etmesen olmuyo sanki.
Burak:Abi dur bi ya okuyan bari ne olduğumuzu anlamasın.
Seçkin:Anlayana sivrisinek saz,anlamayana sazı soksan az.
Burak:E abi sende belli ettin.
Seçkin:Siktir et lan ne olduğumuzu anlat bakayım sen.
Burak:Zaten bi sana anlatıyorum varya.Neyse abi biri var arkadaşız da abi benimki arkadaşlığı geçti yaa.
Seçkin:E oğlum açık açık söyle.
Burak:Abi kaybederim diye korkuyorum ya.
Seçkin:Oğlum içinde kalacana...
Burak:Tamam abi biliyorum ardımda kalsında.Kalmıyo anasını satim kalmıyo.Bişey beni habire dürtüklüyo.
Seçkin:Ayağıma oturuyosun andandır.
Burak:Anlamadım abi.
Seçkin:Kalksana oğlum ayağımın üstünde uyuştu lan!
Burak:Tamam abi ya.Neyse açılacam diyorum abi açılamıyorum.Bişey sürekli önüme çıkıyo.
Seçkin:Korma abi ya atıl sen.
Burak:Doğru diyosunda abi nasıl.
Seçkin:Bak kardeş bu kızla arkadaşsın dimi.
Burak:Heee
Seçkin:Ortamına giriyosun.
Burak:Heee
Seçkin:Sanada bi meğili vardır garanti.
Burak:Heeee abi
Seçkin:Seninde ona meğilin var.
Burak:Heee
Seçkin:Oğlum ibnemisin sen git açık açık konuş valla.
Burak:Tamam abide bişey daha var.
Seçkin:Nedir?
Burak:Abi şimdi ben bu kızla yarın buluşacam ya.
Seçkin:Haa şöyle ya yola gel.Eeee
Burak:Biraz para versene abi.
Seçkin:GENE Mİ LANNN!!!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ruh Orospusu

DELİYİM BEN YOKSA DEĞİLMİYİM

Yeter Artık