BOŞUNA İÇMİYORUM YA BU MEREDİ

Adamın biri: Ya abi sen niye içiyosun bu sigarayı bir dünya zararı var bıraksana.
Adamın diyeri:Kardeşim boşver takıl sen dalgana.
Adamın biri:Ya abi bi anlat ya merak ediyorum niye içiyorsun bi neden söyle bana bende içecem valla ya.
Adamın diyeri:Bak kardeşim ben bu meredi ilk defa arkadaşlara uyayım diye içtim.
Adamın biri:Abi onu herkes yapar.
Adamın diyeri:Bi kesme sözümüde dinle.Sonra alışkanlık yaptı mered başladık habire içmeye.
Adamın biri:eeee!
Adamın diyeri:(bir sigara yakar derin bir nefes çektikten sonra üfler)Sonra bi kız çıktı karşıma içme bunu dedi beni seviyorsan.Allahı var seviyodum kızı bıraktım.
Adamın biri:eeee abi!
Adamın diyeri:(bir nefes daha alır sigaradan)Sonra bıraktı beni.Ulan delikanlı adamım ilk defa göte tekme yemişim aniden gözümün önüne sigara içen biri geldi.Gittim bir dal istedim ondan.
Adamın biri:Yapmasaydın be abi.
Adamın diyeri:Bi kesme oğlum lafımı ya.Neyse dayı verdi bir dal ben başladım çekmeye.Bana dedi ki terk mi edildin.Dedim dayı nerden anladın.Bende senin gibiydim dedi.Sende anlarsın bir gün dedi.
Adamın biri:Abi nereye varcak bunun sonu anlamadım.
Adamın diyeri:(kızgın bir bakışla bakar)Ulan!!! sonra aradan senler geçti yanlızlık katlandı gitti.Nerde ne yaptığım belli bile değilken bir adam yanıma geldi.
Adamın biri:!!!
Adamın diyeri:İyi çek kardeş şu meredi.Neden dedim abiye.Çünkü bizim için böylesine yanan bir o vardır.Öyle yanar ki seni seviyorum diyen kızdan.Elindeki arabandan.Evinden yurdundan ayrılırsın bi o kalır yanında.Sen sen ol şunu unutma.Bu mered pistir iğrençtir ama sıkıştığın noktada derdinin çaresi kafanın iyileştiricisi gönül yaranın dermanıdır.Dedim abi nerden biliyosun beni tarif ettin.Dediki boşu boşuna içmiyoruz bu meredi.
Adamın biri:Vay beee!!! Ne laf etmiş abi.
Adamın diyeri:E oğlum demedimmi boşu boşuna içmiyoruz bu meredi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ruh Orospusu

DELİYİM BEN YOKSA DEĞİLMİYİM

Yeter Artık