Kayıtlar

Kasım, 2010 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Bu İşin Aslı Var Mıdır ?

Resim
(Mekan eski zaman köy evi evin içerisinde bir sedir bir halı ve ocak başı, Aslı'nın elinde süpürge, kerem oturmaktadır.) Aslı : Otur sen otur! Kerem : Ne oldu Aslı'm? Aslı : Bir şey olduğu yok ne olacak! (kısık sesle) neyim varmış töbe töbe! Kerem : Bir şey mi dedin hayatım? Aslı : (sinirle) Bir şey demedim Kerem bir şey demedim. Kerem : N'oluyor yahu neye sinirlendin böyle? Aslı : Yok bir şey! Bir şeye sinirlenmedim! Kerem : Tamam o zaman bir şey yoksa. Aslı : Çıldıracağım Allah'ım!!! Kerem : N'oluyor be kadın! N'oluyor yeter be! Ya söyle şu derdini ya da sus yeter! Aslı : (sinirle) N'olacak otur sen hiçbir şey yapmadan otur öyle tamam mı! Başka ne bilirsin ki zaten! İki düğmeyi çözemeyen adamdan ne olur! Kerem : Çözdük ya işte kızım ama hakikaten o nasıl bir gelinlikti valla okuduk üfledikte açıldıydı. Aslı : Sus Allah'ın cezası sus! Susta rezilliğini ifşa etme! Elin sevdalıları neler yapıyor bizimki bir düğmeyi çözmekten aciz. Allah'ım nerde yanlış yaptım ben…

GENE Mİ LAN!!!

Resim
(Öğrenci evinde iki kafadar içmektedir muhabbet döner dolaşır bizide bulur kızlarıda tabi eee iki kafadar dedikya elbet biride aşıktır)
Burak:Çak be kanka vuralım biranın dibine.
Seçkin:Yere damlatla lan!
Burak:Ben nerden dert yanıyorum sen hala halının derdindesin.
Seçkin:Ananmı yıkıyo lan o halıyı.
Burak:Tamam tamam offf! kanka offf!
Seçkin:Gene ne oldu oğlum!
Burak:Biri var abi.
Seçkin:Gene mi lan!!!
Burak:Bu başka be abi ya.
Seçkin:Bu kacıncı başka.
Burak:Abi öyle böyle değil sabâ rüzgarı sanki.
Seçkin:Lan türkçeci olduğunu belli etmesen olmuyo sanki.
Burak:Abi dur bi ya okuyan bari ne olduğumuzu anlamasın.
Seçkin:Anlayana sivrisinek saz,anlamayana sazı soksan az.
Burak:E abi sende belli ettin.
Seçkin:Siktir et lan ne olduğumuzu anlat bakayım sen.
Burak:Zaten bi sana anlatıyorum varya.Neyse abi biri var arkadaşız da abi benimki arkadaşlığı geçti yaa.
Seçkin:E oğlum açık açık söyle.
Burak:Abi kaybederim diye korkuyorum ya.
Seçkin:Oğlum içinde kalacana...
Burak:Tamam abi biliyorum ardımda kalsında.Kalmı…

LEYLA İLE MECNUN ya evlenseydi

Resim
(mecnun tarlada işiyle uğraşmaktadır.Domates patlıcan biber falan ekmiş onlarla vakit geçirdikten sonra eve döner ve bir ohh çektikten sonra)
Mecnun:Leyla karıcım bir yorgunluk kahvesi yap da içeyim.
Leyla:Sanki çok bi iş yaptında yoruldun sabahtan beri keyif yapıyorsun şimdi gene keyif.
Mecnun:Tövbe de hatun ne keyifi tarladaydım bu saate kadar.
Leyla:Zaten sen beni hiç anlamıyosun.
Mecnun:La havle ne alaka leyla.
Leyla:Sabahtan beri saçımı süpürge ettim.Evi topladım, çamaşır yıkadım ,bulaşık makinem yok ,nası bi insansın sen sürünüyorum burda.
Mecnun:Hanım başımın etini yedin çamaşır makinesi aldım borç harç bide bulaşık makinesimi çıktı başımıza.Zaten iki kişiyiz evde iki kap kacak için makine mi alınır.borçlar birikti ben ne yapayım.
Leyla:sen beni hiç anlamıyosun.
Mecnun:Neyi anlamıyorum hanım elini vicdanına koy.
Leyla:Sen artık beni sevmiyosun niye senle evlendim ki zaten ne güzel vezirin oğlu vardı ona varaydım şimdi herbişeyim olurdu.
Mecnun:Vay be!!!Senin için çölleri aştım babamı çine…

BOŞUNA İÇMİYORUM YA BU MEREDİ

Resim
Adamın biri: Ya abi sen niye içiyosun bu sigarayı bir dünya zararı var bıraksana.
Adamın diyeri:Kardeşim boşver takıl sen dalgana.
Adamın biri:Ya abi bi anlat ya merak ediyorum niye içiyorsun bi neden söyle bana bende içecem valla ya.
Adamın diyeri:Bak kardeşim ben bu meredi ilk defa arkadaşlara uyayım diye içtim.
Adamın biri:Abi onu herkes yapar.
Adamın diyeri:Bi kesme sözümüde dinle.Sonra alışkanlık yaptı mered başladık habire içmeye.
Adamın biri:eeee!
Adamın diyeri:(bir sigara yakar derin bir nefes çektikten sonra üfler)Sonra bi kız çıktı karşıma içme bunu dedi beni seviyorsan.Allahı var seviyodum kızı bıraktım.
Adamın biri:eeee abi!
Adamın diyeri:(bir nefes daha alır sigaradan)Sonra bıraktı beni.Ulan delikanlı adamım ilk defa göte tekme yemişim aniden gözümün önüne sigara içen biri geldi.Gittim bir dal istedim ondan.
Adamın biri:Yapmasaydın be abi.
Adamın diyeri:Bi kesme oğlum lafımı ya.Neyse dayı verdi bir dal ben başladım çekmeye.Bana dedi ki terk mi edildin.Dedim dayı nerden anladın.Bende…